lördag 31 januari 2009

Jag reser mig inte

Jag kryper.
Det är mässa imorgon.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Det är jobbigt att krypa - man får så dålig överblick över världen då.

Vi kanske kan luta oss mot varandra? Jag stöttar dig och du stöttar mig och tillsammans kan vi gå hur långt som helst?

Ring om du vill - och ta annars med kalendern till nästa möte så att vi kan boka in en rejäl fika!

Anonym sa...

Mässa är fantastiskt. Gud verkar och vi behöver bara ta emot. Som nåden...

Anonym sa...

När man kryper ser man bara världen ur en annan vinkel. Våga lita på att andra synsätt också är okej. Ta emot förlåtelsen du är given.

Emelie sa...

jag har inte ord, men jag ber.

och Gud finns hos dig.

helene sa...

Jag kan bara hålla med -ME- i det hon skriver.
Kryp igenom din öken - du kommer ut starkare på andra sidan.
Läs texten till ps 358 och se om den kan vara till stöd och tröst.
Kram