söndag 18 januari 2009

Men oj... Awards!


Och jag vet ju inte hur man gör riktigt... Försöker i alla fall.
Båda kom från Ullet -antingen har hon dåligt minne eller så ville hon vara extra tydlig. Glad blev jag, hursomhelst.
I min tur skickar jag vidare dem båda, eller vilken som av dem, till Emelie för att hon orkar, till helelen för att hon skriver så vansinnigt bra, till Yin för allt som finns att läsa mellan orden, till -ME- för språket och verkligheten, till farmorsan som uppmuntran och till Virrhjärnan och Dammråttan för källare och heminredning. Japp, det blev sju stycken, men det struntar jag i -de var faktiskt två awards!

4 kommentarer:

helene sa...

Men oj... Tack!
:)

Emelie sa...

Tack, så hemskt mycket min vän! :) Jag blir alldeles rörd.

Anonym sa...

*fniss* Du är lite söt du. Men vilken av dem ska jag ta? Det känns inte som om _jag_ ska välja det! :)

Mamman på väg sa...

Alla: Det var så lite... -ME-: Nä... Inte gullig. Du ska ta den spanska!